2022. nov. 23.

Élet az élet után - rövid részlet


 

Felkeltem és italért mentem ki a hallba. Mint később kiderült, ez volt az a pillanat, amikor vakbelem átfúródott. Nagy gyengeség fogott el és összeestem. Akkor azt éreztem, hogy lebegek és igazi lényem a testemből ki- és bejárkál, és azonnal csodálatos zenét hallottam. A hallban lebegtem, majd az ajtón keresztül kijutottam a rácsos tornácra. Majd azt vettem észre, hogy körülöttem valamilyen kis felhő, vagy pontosabban: pirosas köd keletkezik. Aztán átlebegtem a rácson úgy, mintha nem is létezne. Majd tovább fel ebbe a tiszta, kristálytiszta fénybe - egy hófehéren ragyogó fénybe. Csodálatos volt és olyan világos, olyan sugárzó, mégsem ártott a szememnek. Ilyen fényt itt a földön nem lehet leírni. A fémy tulajdonképpen nem látszott személynek, de kétségtelenül volt személyes egyénisége. A tökéletes szeretet és megértés fénye volt ez. 

Majd egy gondolat jutott el az öntudatomhoz: "Szeretsz engem?" Nem kifejezetten kérdés volt ez, hanem csak gondoltam, hogy a Lény ezt akarja közölni: "Ha valóban szeretsz engem, akkor menj vissza és fejezd be, amit életedben elkezdtél." Egész idő alatt éreztem, hogy lenyűgöző szeretet és irgalom vesz körül.

R. A. Moody

Nincsenek megjegyzések: