2024. ápr. 17.

Reggeli ima



Drága Uram, ezen az új napon alázattal és hálával fordulok Hozzád. Köszönöm az élet ajándékát és a lehetőséget, hogy egy új kezdettel nézzek szembe. Kérlek, vezesd lépteimet és világítsd meg utamat.

A ma reggeli csendességben adj nekem belső nyugalmat, hogy szembenézzek az előttem álló kihívásokkal. Adj erőt az akadályok leküzdéséhez és bölcsességet a helyes döntések meghozatalához. Légy az útmutatóm és vigaszom a nap minden pillanatában.

Segíts, hogy lássam a körülöttem lévő szépséget, és értékeljek minden egyes ajándékot, amit felajánlasz nekem Engedd, hogy a szívem nyitott legyen a szeretetre és a mások iránti együttérzésre. Segíts örömöt és reményt terjeszteni, bárhová is megyek.

Kérlek, adj türelmet és toleranciát ahhoz, hogy szembenézzek azokkal a különbségekkel és nehézségekkel, amelyekkel utam során találkozhatok. A tetteimet mindig a szeretet és a nagylelkűség motiválja.

Uram, benned bízva kérlek, hogy áldd meg ezt a napot és tedd gyümölcsözővé. Nőjön lelkileg és járuljon hozzá mások javára. Köszönöm, hogy állandó jelenléted az életemben.

Bizalommal és odaadással bízom rád ezt az új napot. Ámen.

Pio atya

Nincsenek megjegyzések: