2017. ápr. 28.

Kempis Tamás Krisztus Követése

 A szeretet véghez vitt cselekedetek

Rosszat nem szabad tenni semmiért a világon, senki emberfia kedvéért sem. De ha valaki segítségünkre szorul, szabad némelykor valamit jót elhagynunk, vagy jobbra váltanunk. Ha ezt tesszük, a jó cselekedetet nem szalajtjuk el, hanem inkább jobbra cseréljük.


Szeretet nélkül a külső cselekedet semmit sem ér, viszont mindaz, ami szeretetből történik, bármely csekélység, bármely jelentéktelen dolog mindenestül termékenynek fog bizonyulni. Isten ugyanis elsősorban azt veti latra, ki milyen indulattal cselekszik, nem azt, hogy mekkora tettet visz végbe. Sokat tesz akiben nagy szeretet lakik. Sokat tesz amit tesz, jól teszi. Jól pedig az tesz valamit, aki inkább a közösség javát keresi, nem a magáét.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

megcafolhatatlan, iratlan igazsag.oh devlam szeretlek, tiszttelek, orokkon orokke.meg a bunos pillanataimban is szeretlek es fellek teged elkerulhetettlen a bunn az eletem folyaman,eros vagy, hogy cselekedeteidben nem vetkezel.de mi van a gondolatokban torteno bunnokel melyekbol soha nem lessz tett.onfertozes.a gonosz nem gyozhet,az az emberiseg szegyenne.ember nem tud neked segiteni csak jezus.ha mar en mondom akkor ez nem felre vezetes,en a bunok bunneben elttem es neha meg ellek is.oh istenem irgalmaz az emberenek es engem se feledj.szereto szolgad meg nevem sincs ami igaz lenne,az egesz elettem egy semmi,a vagyaim a gonoszttol erednek,hatalom penz ez ehy gonosz vicc semmit semer semmi jezusrol elmelkedni oly jo es megnyugtatto nem akkarok senki lenni nem erdekel vagyon csak hogy megtudjak felelni neki annak aki erttem kuzd es igazan szeret engem nem a tehetsegem vagy a penzem avagy a megjelenesem.mindegy milyen utolso seni vagyok az emberek szemeben.neki egy kincs vagyok a legszebb a legertekesebb.mindegy hogy koldus vagyok o beragyog engem.ez a az amit senkittol nem kapsz meg itt ezzen a putris foldon