2011. ápr. 11.

Nyílt levél tanulsággal és köszönettel


Kedves Olvasó!

Pável Márta - Varga Péterné, az AQUILA Egyesület elnökeként az alábbiakat szeretném Önökkel tudatni. Az egy hete kelt nyílt levelem után (és Társaim aktív tevékenyégének hatására, amelyet köszönök) amelyben jeleztem: „ kijelentem, és cáfolok minden olyan levelet, aminek végére felkerült a nevem, olyan színben feltüntetve, mintha én írtam volna, vagy egyetértenék vele!” és  az 5 jogtalanul feltett cikkektől elhatárolódom . Az 5 reklamált címből 3-at letöröltek (ebből  2-öt maga a GOOGLE)  így javarészt – de nem teljesen   megszüntettük az, amit az én nevemmel visszaélve, tudomásom nélkül tettek fel.

Tények- tanulságok- köszönet:

Köszönet:
A JOBBIK példamutatóan cselekedett, kiderült; aki ezt a jogtalanságot Tatán elkövette már nem is tagja pártjuknak és nehezen is lehetett elérni, hogy levegye az illető az iratot. Csak használta  azt is jogtalanul  a JOBBIK nevét. Ezt tisztáztuk és köszönöm a JOBBIK hathatós, korrekt közreműködését.

Tanulság:

v Nem szabad a levelek alá  név és adatokkal szerkesztett csatolmányt tenni   még ha reklámnak jónak is tűnik , mert sok felelőtlen, buta ember van és így tudatosan és „véletlenül” is vissza lehet vele élni.
v Sokkal jobban meg kell nézni, hogy ki kivel levelez, kit vesz fel a listájára és mennyire kiforrott az e-mailező kultúrája. Figyelni kell mindenkinek – eddiginél is jobban arra ,  hogy törölje le a kapott, de tovább küldött levelekről a címeket. Ismétlem csak megbízható, normális emberekkel levelezzen.
v Legjobbnak azt látom, ha sok ember kapja egyszerre a levelet, hogy titkos másolatban kell nekik elküldeni, így óvjuk a többi embertársunk adatát.
v Aki gyűlölködő, bujtogató leveleket küld, azzal előbb-utóbb  mi is megjárhatjuk, mi is sorra kerülhetünk nála - ajánlatos azonnal szakítani vele.

Bocsánatát kérem azoknak, akik ezeket tudták és untattam őket, viszont ha valakiknek használtam, akkor nem volt hiába.

Tisztelettel és üdvözlettel:
Pável Márta (Varga Péterné) hittanár az AQUILA Egyesület elnöke.
2011.04.08.

Nincsenek megjegyzések: