2012. szept. 11.

Idézet Sziennai Szent Katalintól

Misztikus levelek I.

"Mert ha a kimondhatatlan szeretet, amellyel az emberi nemet szeretem, véget ért és megszűnt volna, ti nem léteznétek. Amint ugyanis az én Atyám öléből, amikor amikor a maga bölcsességével megteremtett, a szeretet szólított létbe, úgy a szeretet is tart fenn titeket; hiszen nem másból éltek, csak szeretetből. Ha visszavonná a szeretetet azzal a hatalommal és bölcsességgel együtt, amellyel megteremtett titeket, ti nem léteznétek. Én, az Atya egyszülött Fia vagyok a csatorna, aki a Kegyelem vizét elviszem hozzátok. Én nyilatkoztatom ki nektek az én Atyám érzületét, mert az Ő érzülete az enyém is, és az enyém az Övé is, mivel Én egy valóság vagyok az Atyával és az Atya egy valóság velem, és az én közvetítésemmel nyilatkozatatja ki magát. És ezért mondtam, hogy ami az Atyától az enyém, az nyilatkoztattam ki nektek. Minden dolognak oka a szeretet."

Nincsenek megjegyzések: