2015. nov. 30.

Életünkért, fontos olvasmány!

Pável Márta
2015.11.30.


Életünkért, fontos olvasmány!
Mohamedán kontra keresztény

Ma kaptam egy levelet, hogy ki írta, sajnos nem szerepel. Mivel sok hasonló tartalmú levelet kapok, és a Koránt némileg lapozgatva tudom, hogy – ismereteim szerint kb. 80%-ban – igazak, amiket összeszedtek, így azt gondoltam, kivételesen ezt közzé teszem.

Közlés oka: Nem a bujtogatás és nem az ellenségeskedés okán teszem, hanem figyelmeztetésként, a keresztény létünk alapjait féltvén.

Mi, az AQUILA és magam is arról vagyok híres, hogy minden vallás felé nyitottan állok, ha béke van a szívükben, és nekem mindegy, hogyan nevezik az egy igaz Istent, de ha addig eljutnak, akkor senkivel sem lehetünk távolságtartóak vagy haragban. Nekünk mindegy: ki milyen ruhában, pöttyel az arcán vagy anélkül, turbánnal, sábesszel, sárga hacukában vagy bármibe öltözve érzi magát jól, de a lényeg: ne gyűlölje a többi embert, ne akarjon kizárólagosságot és eljusson Istenig. Általam egy riportban használt hasonlatomat ismétlem meg: a piramis minden oldalán, sőt az élén is fel lehet mászni, kinek mi tetszik, de ha közel van a csúcshoz=Istenhez, annál jobban felfedezi a másikban is az Isten lelkét, annál gyengédebb, szeretettel telibb lesz a többihez. Ha ez nem így van, az a vallás a képviselőivel együtt – a szemünkben – eltévedt, ezzel már nem tudunk azonosulni sem.

Ha valaki bejön a szobámba, láthatja az öt világvallás jeleit, a keresztény képek, jelképek mellett ott van a zsidó gyertyatartó, hindu és buddhista szobrok jelképek tömege, mohamedán imaszőnyeg stb. is. Én így szeretem a sokféleséget, és mindig azt gondoltam, tanulni lehet egymástól, sőt kell is.

Mielőtt továbbadnám a kapott levelet még egy tanúkkal igazolható történést szeretnék Önökkel, kedves olvasóim, megosztani.

FOLYTATÁS...

Nincsenek megjegyzések: