2016. júl. 22.

Egy tibeti mester tanítása az életről

Első fejezet: Sétálok az utcán. Van egy gödör a járdán. Beleestem. Elveszett vagyok és remény nélküli. Azt érzem, ami történt nem az én hibám. Egy örökkévalóság míg kijutok a gödörből.

Második fejezet: Sétálok ugyanazon az utcán. Van egy mély gödör a járdán. Úgy teszek mintha nem látnám. Megint beleestem. Nem hiszem el, hogy megint ugyanott vagyok. De úgy gondolom, most sem én tehetek a történtekről. Megint hosszú időbe telik, amíg kijutok.

Harmadik fejezet: Sétálok ugyanazon az utcán. Van egy gödör a járdán. Látom, hogy ott van. Mégis beleestem... szinte már megszokásból. Nyitva a szemem, tudom hol vagyok. Azt is tudom, hogy az én hibámból történt, Azonnal kikerülök belőle.

Negyedik fejezet: Sétálok ugyanazon az utcán. Van egy gödör a járdán. Kikerülöm.

Ötödik fejezet: Másik utcán sétálok.


Szögjal Rinpocse

Nincsenek megjegyzések: